idag är det min dag

- Frida
jag kan börja med att säga att jag fick inte många timmars sömn inatt. jag låg vaken (som alltid, dagen innan) till klockan två, då tror jag att jag somnade. sofia kom in och sjöng en fin sång vid tjugo i 6, eftersom att hon skulle iväg och jobba. hann knapt somna om, så kom daniel och mamma in och sjöng så fint dom också. jag tackade så mycket för fina sågen, och hoppades på att vi kunde ta pressenterna senare så att jag kunde sova någon timme innan jag började. vem kunde tro att dom skullel acceptera det? slet mig upp ur sängen, och jag är lika glad att jag gjorde det. jag fick öppna ett stort blått paket, och i det fanns en systemkamera!! snacka om att jag blev glad, tror nästan att det kom en tår och mina händer bara skakade näst intill när jag skulle ta upp kameran. LYCKA kallas det!
är så himla tacksam så att det finns inga ord, jag är så nöjd som jag kan bli- för att inte glömma så fick/får jag även hela körkortet betalt av mina fantastiska föräldrar.

hade tänkt krypa ner i sängen och sova i ca en halvtimme innan jag skulle skynda mig iväg till skolan- men då fick jag ett samtal av pappa & tt av farmor och först DÅ började jag insé att det nog var dags att kliva upp! ;)

hade fått 7 stycken grattis sms klockan sju på morgonen, tackar så mycket för dom smsen. ska snart börja svara på dom!=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0