its like im not awake until he walks through the door

-Linnéa

idag blev det skola till tre. det togs upp på klassrådet att det kommer vara stilbytardag nästa vecka fredag på skolan. jag fick tips om att klä ut mig till extrem fjortis, haha vi ser hur det blir med det. efter skolan blev det en snabbis till simhallen där det blev 20 längder. sedan mötte jag upp my och vi tog oss en runda på stan för att köpa skydd till knän och handleder. just innan träningen blev det en promenad med mys söta hund.

träningen gick super! vi har äntligen kommit igång med "byggandet". bara på en träning blev det stora framsteg, vi "byggde" saker som vi inte gjort på mer än ett år, så jag är super nöjd att det gick så bra!


nu är det dags för mig att packa! imorgon blir det som sagt av till sthlm! vi hörs imorgon när jag kommit fram.
sthlm<3
godkväll!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Fick ditt sms! stan imrn ?

2009-11-06 @ 19:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0