jag älskar min klass<3

- Linnéa

det har varit en skön skoldag, oseriöst till max! jag och 2 klasskompisar hade tråkigt på samlektionen så vi gjorde en liten film. (den kommer upp senare idag). nu har jag bara en lektion kvar sen blir det av till stan. jag ska först möta upp my för att checka på träningskläder som vi ska trycka vår cheer logga på. senare blir det en sväng med frida på stan, vi ska fixa lite saker inför fridas födelsedag.

anty, kikki& jag. glömde säga det, vi har varit lite sneaky idag;).


senare blir det gym med frida, sim blire på söndag. det är även efterlängtad cheer träning idag! frida och baby ska komma förbi:). sist men inte minst, kvällen avslutas med oth& andra avenyn!

vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! fin blogg :)

hur är det med dig idag?



2009-11-10 @ 13:58:11
URL: http://himeko.webblogg.se/
Postat av: towe

fin blogg ni har tjejer, keep up the good work!



har även en fråga till dig, tror du att jorden kommer gå under 2012?

ska du kolla på filmen '2012' som jag ska?

svara gärna i min blogg med dina tankar & åsikter

kramkram!

2009-11-10 @ 14:18:12
URL: http://ttowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0