J.N.R.F<3

- Linnéa

ledsen att jag varit dålig på att uppdatera, vet inte riktigt varför det inte blivit av men nu är det iaf dags med ett inlägg!

jag har varit duktig och lyckats med en del saker de senaste dargarna hos jessi.. i söndags lyckades jag igen av någon konstig anledning slå huvudet i en kant på ett element. jag föll ner på golvet för att jag blev så yr. inte nog med det lyckades jag just där på riva mig själv på hornhinnan. det slutade med att ögat svällde igen helt dagen efter! trodde att det skulle bli bättre under dagen men det blev värre.. andra ögat och ansiktet svällde upp!

eftersom jag och jessi hade bestämt att jag skulle hänga med på hennes skola i måndags fick jag lov att sätta en lapp på ögat för att det såg så förfärligt ut..
nu har det som tur är nästan helt gått över!

de har varit dom 2 bästa dagarna på länge med jessie, allt från skratt till gråt.
genom allt!



jessi pussar på en ko på forslunda

nu har jag och syrran just gjort klart jessies födelsedags tårta!
i know you like it!



nu ska jag städa lite i köket sen ska jag sova.
vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Antonia

Tack så jättemycket, men vart ligger naturapoteket då? :D

2009-11-25 @ 13:17:16
URL: http://anty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0