läkaren..

- Linnéa

min morgon började inte direkt bra, jag kunde inte sova en blund i natt, jag låg bara och vred och vände mig tills det var dags att stiga upp. jag gjorde mig snabbt i ordning sen blev det av till läkaren. där skulle jag kolla upp vad min huvudvärk berodde på. läkaren trodde det var spänningshuvudvärk efter att jag berättat alla symptom. men för att vara på den säkra sidan fick jag en remiss för att kolla att alla mina värden är bra. det ingår dock här att jag ska ta blodprov vilket jag knappt klarar av.. jag får se till att ta med mig någon! sen har jag även haft problem med mina ögon, här berättade jag även om mina symptom och läkaren var nästan stensäker på att jag var allergisk mot katter... så jag ska allergitestas för det. det får bara inte visa positivt.. jag vill inte göra mig av med min älskling..

nu ska jag göra mig i ordning sen blir det av till skolan. vi hörs senare idag!


Kommentarer
Postat av: /Filippa

jag hatar verkligen när man har sådana nätter, det var så för mig också inatt och jag är så sjukt jävla trött...



hoppas det ordnar sig med huvudvärken, det jobbiga blodprovet och framför allt: att du inte är allergisk mot katter!



hur är det med foten?

2009-11-02 @ 16:43:44
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: Erica L

Linnea lovar att du inte behöver göra dej av med katten, jag är också allergisk det är bara att äta antihistamin när du känner att det börjar klia eller vad det är för probem du har, helt ofarligt! :)

2009-11-02 @ 18:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0