make believe

- Linnéa

jag sitter här och pluggar för fullt! jag har 2 ogjorde uppgifter i engelska b som måste in innan jag åker till sthlm. jag ska även plugga till provet i försäljning och service så jag kan göra bort det innan åker.

imorgon blir det först skola som vanligt till tre. sen ska jag och frida träna, antar att det blir gym och simning. känns skönt att man äntligen ska få komma igång med träningen igen nu när foten blivit bättre. jag kommer börja lite lugnare för att vara på säkra sidan, så oroa er inte!
sen blir det efterlängtad cheerleading träning! nu när korografin för tävlingsprogrammet är klart är jag taggad till max!

jag har inte träffat min älskling på länge, och det kommer blir längre.. vi kommer inte att ses förens nästa vecka måndag om han inte hunnit bli frisk;/ åh vad jag saknar honom!
men väl när vi ses igen tänker jag aldrig släppa taget<3


nu är min paus slut, måste fortsätta plugga om jag ska få något gjort.
vi hörs!


min älskade katt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0