missing you

- Linnéa

jag somnade runt 5 och hann bara sova runt en timme tills syrran kom in och väckte mig. hon var jätte stressad och behövde hjälp att göra en tårta till hennes killkompis som fyller 18 idag. så det var bara att stiga upp och hjälpa till. för en gångs skull var det inte jag som var stressad, utan min syster. vi hjälptes åt och resultatet blev jätte bra! så nu är syrran och gottar sig med sina vänner!

själv så är man mer än utvilad, alldels för mycket sömn i natt+ sömn under dagen. dock har jag fortfarande huvudvärk, 5e dagen i rad..

jag ska strax ta mig en promenad, kan ju alltid hoppas att huvudet ska bli lite bättre.. senare blir det såklart idol! fick även sug efter lussebullar så det kanske blir bak!



nu ska jag se om jag kan hitta min lilla misse. vi hörs senare!
ha en kanon fredag!

om jag bara visste varför allt är som det är skulle allt bli mycket lättare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0