my only wish..

-Linnéa

det blev alldeles för lite sömn i natt.. skulle gissa på att jag somnade någon gång runt 5, skulle sedan upp 7 för att jag hade tandläkare 8, men det var omöjligt! självklart försov jag mig och fick som tur var en ny tid någon timme senare.

idag har jag, rabin, nathalie, anna&frida hjälpt jessie att pynta lokalen inför imorgon. jessie fyller som sagt 18 idag och hon ska firas till max imorgon, förfest i en nice lokal sen blir det krogen!

jag&frida åkte även och tränade. därefter tog vi en promenad till mig och drack te!

nu ska jag tagga till ordentligt inför imorgon! måste se till att få ordentligt med sömn och hoppas på att jag slipper huvudvärken iaf för imorgon..



But how do you know what's real and what's not when the whole world is inside your head?


life



vi hörs imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0