natti

- Frida
Tiden bara går och går, hade tänkt göra kvällen till en tidig kväll men det blev inte riktigt så ikväll heller. Jag har nu suttit och kikat runt lite, bla så har jag kollat på Idol eftersnack, har aldrig kollat in det tidigare men tänkte att jag kunde göra det nu. Dom avslöjade nämligen lite inför nästa vecka, då alla idoler först och främst sjunger varsin låt och sen så har dom en duett tillsammans med en annan tävlande i idol. Det blir, inte särskilt oväntat:
Calle & Mariette
Erik & Tove
Eddie & Reza

Morgondagen är inte helt planerad, känner för träning men jag tror nog att jag kan vänta med det tills på måndag. Jag ska ner på stan iaf, sen hade jag faktiskt behövt ta mig till min älskade farmor som har bakad en del godsaker endast till min stora dag. Får se hur det går med den saken. Nu ska jag inte prata på något mer, tror att det börjar bli dags för sängen!

För att inte glömma, det snöar stora fina snöflingor här utanför- kanske blir störtlopp imorgon i bräntisbacken.. skämt o sido, natti.



Kommentarer
Postat av: Antonia

Lyssna, det var sista dagen att köpa biljetter i lördags och jag har lämnat in alla mina (MEN) Jag och Cicci ska ändå inte fara dit av ett x antal andledningar, tänkte att vi kanske kunde styra och fara till X3m istället?



Jag ska förklara varför vi inte ska fara men jag tänkte inte ta det här, plus att jag har fått veta att det inte alls är många som ska fara dit så jag tror det blir roligare på x3m. Om ni verkligen vill fara så går det säkert att fixa biljetter men ah.. Nu vet ni iallafall :D

2009-11-08 @ 12:37:56
URL: http://anty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0