never easy

-Linnéa
kvällen igår var kanon! det blev lite stressigt men frida, emmy och jag hann just slänga ihop maten innan alla kom. det blev såklart mycket kort med fridas nya kamera, bilder kommer upp imorgon!
första gången jag var på krogenkrogen, helt okej ställe! kvällen slutade runt 2 och vi kom i säng runt 3. trodde jag skulle sova bort hela dagen men jag lyckades ta mig upp 10. sen dess har dagen bara bestått av att slappa.

ingen otur hade man igår! hade räknat med att jag skulle ramla ute på krogen igen men jag lyckades hålla mig på fötterna! trodde att det skulle bli jobbigt med fridas 10:5 cms skor men det gick kanon!

nu vet jag inte riktigt vad jag tänkt mig, vill ut men något håller mig tillbaka. antar att det är för att jag har mycket att fixa upp..
om man bara visste vart man skulle börja..







 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0