new moon

- Frida
Snacka om seg söndag, det är väl igentligen så söndagar ska vara men jag hade faktiskt andra planer om hur den här dagen skulle sett ut. Jag hade tänkt ta mig ut på en promenad, men då fastnade jag på "bloglovin" och var så illa tvungen att läsa alla inlägg jag missat den här veckan. Nu är det bara en timme kvar tills gruppträningen börjar, jag som hade tänkt vara på gymmet den här tiden. Jag tror att det blir bra att köra ett träningspass nu i 45 minuter, sen duscha, basta och bara ta det lugnt innan bio'n ikväll.

Åh, jag känner mig så taggad så det finns inte ord... Jag har  väldigt höga förväntlingar på new moon och jag hoppas att filmen inte gör mig besviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0