n.m

- Frida
Nu har jag precis kommit hem från bion med favoritbrudarna, den var helt magisk. Det var helt knäpptyst i biosalongen och det märktes verkligen hur alla satt och njöt av dom orden som edward sa till bella.
Den slutade så spännande, och eftersom att jag har tredje boken hemma så måste jag verkligen läsa den så att jag kan hålla mig ett tag innan nästa film kommer ut.

På tal om filmer, så måste jag se "flickan som lekte med elden" med tanke på att den tredje luftslottet eller vad den heter kommer ut redan nästa vecka tror jag.

Nej, nu ska jag sova- iofs så börjar jag kvart i två imorgon men det är väl bäst att vänja sig vid 'tidiga' kvällar.
Nattinatti v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0