party like a rockstar

- Frida
Dagarna och veckorna bara rullar på, och fort går det. Att det redan är första november är faktiskt ofattbart. Nu är det 11 dagar kvar tills min stora dag- oj vad man längtar.

Gårdagen som cheerleader var helt amazing, det var helt över mina förväntningar och jag är mer än nöjd med kvällen. Lokalen var helt perfekt, det var 11:e våningen, med en otrolig utsikt över umeå och en stor realax-avdelning. Det hade inte kunnat bli bättre än så!
Jag tror att Linnéa får berätta lite mer detaljer om kvällen, så står jag för bilderna som togs igår. Dom kommer upp här så fort jag fått dom.

Har precis tryckt i mig en barnpizza (nästan hela iaf) och kollar på reprisen av idol. vi hörs senare v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0