sthlm!<3

- Linnéa

bussen resan ner till sthlm började redan kl 8. nio timmars resa med buss+ en timmes resa i sthlm till själva boendet. jag kan lovar er att vi var mer än trötta när vi kommit fram. det blev såklart mat direkt efter resan därefter blev det idol. jag måste säga att jag är mer än besviken över att rabih fick lämna idol ikv. jag menar, eddie har suttit löst 3 helger i rad+ att hans framträdande idag inte alls var bra enligt mig. jag tycker verkligen inte att det var rätt att rabih skulle lämna ikv.
rabih, så otroligt bra! jag ser han klart som en vinnare, 7 plats är inte alls dåligt!

nu är det snart dags för sängen för oss tjejer. vi ska upp imorgon kl 6 för att hitta till skolan i nacka där vi ska utbilda oss till tränare


vi hörs imorgon.
ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0