three years

- Frida
Äntligen fredag säger jag bara, vaknade upp imorse stressad som jag vet inte vad. Åkte iväg till tandläkaren och lyckligtvis så hade jag inga hål alls, inte ens några påbörjade. Jag blev näst intill lycklig när jag fick veta det, måste ha fått supertänder under dom senaste åren.

Har lite bråttom, ska hoppa in i duschen och sen fräscha till mig lite inför kvällen. Det blir kinamat iaf, såklart friterad kyckling som gäller för mig. Är super hungrig så det kommer bli supergott. Ska även baka något i stil med chokladmousse till efterrätt.
Jag hoppas att vi hinner hem till idol, ska bli så spännande att se vem som får lämna oss ikväll. Eftersom att det är kärlekstema passar det väl perfekt till en kväll som denna?
(jag hoppas att reza åker ikväll, ingen idol i mina ögon.)

Imorgon kommer hela tjocka släkten på fika, farmor har bakat en himla massa så jag lovar att ha framme kameran största delen av dagen och även kanske ikväll.

Hoppas att ni får en mysig fredag, för det ska jag ha!

pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0