time for bed

- Frida
En himla massa har man hunnit med idag måste jag säga, det gäller att planera bra så funkar det mesta. Har även ganska precis varit ute med Butch, vilken liten sötnos han är alltså. Nu hade jag bara tänkt slänga in ett kort och snabbt inlägg, sen tänkte jag gå och lägga mig. Amazing att jag kommer isäng innan tolv, eller får skynda mig om jag ska lyckas med det ikväll.

Som jag nämnt tidigare så fungerar nästan ingenting då jag vaknar så sent som jag gör, och har bara (oftast) en lektion per dag. Jag tänker strejka helt enkelt, imorgon ska jag försöka ta mig upp klockan åtta.. eller, vi ser vilken tid det blir. HEHE

hörs imorgon,
pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0