We see things they'll never see

-Linnéa

imorgon är det helg och det känns såå bra! de jag planerat hittils i helgen är att jag ska träffa frida.R! jag ska även träffa mina underbara vänner jessica&rabin för att planera jessicas födelsedagsparty som är nästa helg! sen ska jag såklart träffa min älskling, känns som en evighet sist!

ikväll blir det träning med frida, simmning och gym! därefter ska vi till henne för att kika i den nya skolkatalogen som kommit! jag ska även se oth som jag inte hann med i tisdags!


mmmmmm..



nä nu ska jag packa mina träningskläder så jag kan komma iväg någon gång!
vi hörs senare:*


Kommentarer
Postat av: jessi :D

vad sägs om att ses imorgon ? kom hit runt 13 - 14 tiden? så komemr rabin oxå :D ?

2009-11-20 @ 15:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0