You are always going to be the one that saved me

- Linnéa

i natt blev det inte mycket sömn alls, pga detta så vaknade jag såklart med extrem huvudvärk.. något jag är förvånad över är att när baby gav mig 2 huvudvärkstabletter gick det runt 20 min sen var det över!;O inget brukar funka på mig och nu när det var som värst funkade det med 2 vanliga huvudvärkstabletter!

istället för sömn blev det prat hela natten med baby, så jag kan inte påstå att jag är speciellt pigg idag hehe! jag tänkte sova ett tag men då slutar det bara med att jag inte kommer kunna sova i natt.. så det är lika bra att hålla sig vaken tills ikv!

nu ska jag snart äta middag senare ska jag träffa min vän erica!<3


                         L.M.A.A                                            J.N.R.F


Kommentarer
Postat av: renman

snygging!:D

vi måste hänga snart!! saknar dig babe

2009-11-30 @ 17:47:18
URL: http://rrenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0