12 oktober

- Frida
12..12..12..12..12:e oktober, vilket innebär att det är prick en månad kvar till my super sweet eighteen. så himla efterlängtat att det finns inga ord.

var på skolan idag för att ringa runt till flera olika företag som skulle kunna tänkas att ta emot mig och kanske tioende samtalet fixade jag det! så himla nöjd, på så kort varsel och ändå ta emot mig känns ju bara kanon. får se efter morgondagen om jag blir kvar där i två veckor, eller om jag byter till något av dom andra som jag fick ja ifrån (andra veckan av praktiken). det återstår att se!

har även hunnit med att boka klipptid, det behövs verkligen kan jag säga och med tanke på att jag åker iväg på fredag så känns det bra att håret iaf ser okej ut.

nu ska jag gå och äta lite mat, sen får jag se vad som händer. kanske blir en lugn kväll, & för att tillägga så kan Linnéa vara så snäll att svara när jag ringer. har försökt få tag i henne dom närmsta timmarna!:)

vi hörs senare.
pusssen -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0