20 oktober

- Frida
oj vad dagarna bara går och går, hänger knappt med.
idag har jag varit och kollat på daniels lägenhet som han ska flytta in i, i februari. den var riktigt fin och mysig måste jag säga.

det var egentligen tänkt att vi skulle träffa upp alla i UF- gruppen och göra klart affärsplanen men det blev en massa krångel och till sist så satt jag och hanna inne på msn och försökte lösa problemet så gott som det gick.

nu ska jag & linnéa kolla på det nyaste avsnittet av One Tree Hill som jag har längtat efter en heeel vecka.
vi hörs senare ikväll, eler imorgon.


pusss.

Kommentarer
Postat av: ponny

OMG. jag ser nästan brun ut :O men bara nästan......

2009-10-20 @ 22:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0