22 oktober

- Frida
tror alltid att jag ska hinna skriva ett eller minst två inlägg per dag, men när det ser ut som det gör i dagsläget så hänger inte mina rutiner ihop på samma sätt. imorgon är det sista dagen på praktiken och sen är det loov, jag kan inte förstå det. det känns oerhöört skönt, och jag känner verkligen att jag måste träna. jag och linnéa har tänkt att hinna med en hel del träning under lovet, (självklart de andra brudarna också, om dom känner att dom hänger med i vårat höga tempo ;)).
idag var jag förbi farfars grav, och även farmorsmor's grav med farmor, det är faktiskt ganska kännslosamt att stå där. har nog inte riktigt sätt det på det sättet förut.

har inte riktigt bestämt mig för om jag ska gå och lägga mig, eller om jag ska se gossip girl. jag tror att det skulle vara bra för mig om jag gick och la mig, har varit helt död dom senaste dagarna.



pusss.

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilken söt bild! :) Kram <3

2009-10-23 @ 13:30:00
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0