22/10


- Linnéa

idag började jag 10 eftersom jag hade möte med min handledare och några andra lärare. det var tungt men det behövdes! det är jobbigt till en början men väl när allt börjar rulla igen kommer allt fixa sig. jag kommer dock behöva göra en del plugg under lovet men sånt får man ta!

en dag kvar sen lov! det är helt sjukt hur fort tiden går! mina planer som är planerade hittils för lovet är träning och party på halloween, sen får man se vad som dyker upp.

nu ska jag ringa några viktiga samtal sen ska jag en sväng på stan med frida.
vi hörs senare ikv när jag kommit hem från min träning!


<3

kristoffer karlsson<3


Kommentarer
Postat av: Frida

vi måste hänga under lovet babe`? :)

2009-10-22 @ 15:30:15
URL: http://rrenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0