3 oktober

- Frida
jag måste säga att det blev väldigt oväntat igår på idol, trodde aldrig och hoppades inte heller att camilla skulle få en andra chans. jag trodde verkligen att dom skulle skicka vidare carl, men inte det.

eddie gjorde inte sitt bästa framträdande igår, men jag är fortfarande glad att han kom vidare. jag& älsk vaknade redan 07.45 imorse, helt amazing enligt mig. har gjort färdigt en uppgift i marknadsföring nu på morgonen, och nu ska jag & mami iväg på ica och handla lite mat. senare blir det bakdags här hemma, får se vad det blir för smarrigt.




pusss.

Kommentarer
Postat av: terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2009-10-03 @ 12:14:55
URL: http://londonflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0