30 oktober

- Frida
att det redan är fredag är helt ofattbart, hela lovet är i princip över. det känns faktiskt bra att lovet är över och att skolan kommer igång igen, jag har hunnit med nästan allt som jag tänkt mig under lovet. det har dessutom varit fullt upp varenda dag, under hela lovet vilket känns skönt på något sätt. nu får jag en stund att varva ner, som sagt så har emmy åkt och här sitter jag och lyssnar på "I gotta feeling". jag pratade just med min bror och vi ska luncha tillsammans idag, blir nog trevligt. ska även hinna förbi min f.d praktik plats för att få lite papper!

för övrigt så köpte jag en ny jacka igår- till vintern och jag är suuuuper nöjd. den gick på 1499 och den är riktigt snygg!

nej, nu ska jag se lite gossip girl sen blir det andra avenyn om jag hinner!
pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0