7 oktober

- Frida
jag förstår inte hur det kan komma sig att jag alltid är lika trött varenda onsdag. kliver upp tidigt, det är långa dagar, tröga lektioner och man är bara allmänt less. det hade varit skönt att någon gång vara pigg en onsdag, men det verkar vara helt omöjligt.

ikväll ska jag iaf vara med samme, äntligen. känns som om det var en evighet sen sist, konstigt nog var det bara två dagar sen! får absolut inte glömma att även hinna med lite plugg. har trots allt prov imorgon i religion.


nää nu ska jag fortsätta här med ett arbete vi nyss fick, så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: maria

fin blogg :)

2009-10-07 @ 13:09:45
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0