7/9 höst

-Linnéa
Jag är ledsen att jag varit dålig på att uppdatera! Igår blev det såklart först skolan därefter kom min lagkompis frida till mig och vi tog oss en sväng på stan. senare blev det träning! jag tog ut mig till max nu när förkylningen är över + att jag använde mig av ett knäskydd för första gången som var till stor hjälp, ville knappt plocka av mig den efter träningen för att den gett så bra stöd!
jag är som sagt ännu inte utbildad tränare men det blir jag snart! jag och 2 andra kommer att åka till sthlm vecka 45 under helgen för att utbilda oss! vi kunde välja mellan att åka till sthlm, skåne eller gbg för att ta denna kurs men eftersom sthlm är så pass nära så åker vi dit!


nu ska jag snabbt göra mig i ordning och sen få i mig lite käk!
vi hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0