natti

- Frida
har varit och hälsat på en killkompis till min bror ikväll, var först förbi maxi och köpte lite go fika sen blev det en massa prat&skratt- trevligt var det. det vankas mycket planer inför halloween så vet inte riktigt vars man ska befinna sig. Daniels planer låter mer än lockande, man blir riktigt sugen faktiskt måste jag erkänna!

sitter här med mina nötter och satsumas(?), har börjat bli nyttig nuförtiden så det är endast nötter som finns i min "exotic snacks" påse.
imorgon blir det träning, och det kommer även nya, förhoppningsvis, spännande avsnitt av o.t.h.

&för att inte glömma- första dagen på min praktik imorgon.
wish me good luck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0