biblioteksbak

- Frida
nu sitter jag på biblioteket med martina och håller på att kolla upp recept på snickerskakor. jag blev riktigt sugen på att baka idag, så tänkte att det var lika bra att göra det.

ikväll blir det i vanlig ordning one tree hill med linnéa, som jag har längtaaaat- det är så spännande. 

jag har börjat få lite beslutsångest om vad jag ska ha på mig då det är min b-day, känner att jag inte vill ha en klänning som sitter smäckad på kroppen med tanke på all dans som kommer att bjudas på. får helt enkelt spana in en annan klänning som är lite större, som man iaf kan sheaka ('scheeejjka#) loss i, för det är ju det som är det viktigaste, inte sant? ;) 

näe, nu ska jag röra mig vidare. vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0