debatt...

- Frida
när jag läste på förstasidan på blogg.se så stod det "I kväll (29/10) ska Linda Rosing och Kissie vara med i Debatt på SVT1 kl. 22:00" - jag slog på ettan för att se denna omtalade debatt. linda rosing fanns på plats, men jag såg iaf ingen kissie? kan kanske inte kalla det debatt mellan två personer, utan det var fritt fram för i princip vem som helst i studion att prata.

fick inte ut någonting av att se just debatten om plastikirurgi men jag uppmärksammades av en annan sak.           i början av programmet pratade de om Therese Johansson som mördades av en 16-åring. det visar sig tydligen vara så att han har fått sitt straff nu och han kommer sitta i fängelset i ynka 1 år och 8 månader. jag vet inte om det bara är jag som reagerar starkt men jag tycker att mord är väl bland det värsta en människa kan begå, och då får den personen endast så kort straff. jag tycker iaf att det är helt ofattbart och svårt att förstå att det är sant.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Var med och tävla om Dagens Blogg på min blogg idag :) Idag kanske du hinner ;)

2009-10-30 @ 13:05:08
URL: http://dixxon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0