25 oktober

- Frida
oj, vilken härlig helg det här har varit.
i fredags hann jag med att träffa evelina, och sen åkte jag som sagt vidare till samme för att dels se på idol. pratar mer om idol i nästa inlägg!
men, för att inte glömma bort den lilla detaljen så körde hanna hem mig från samme i fredags, så tur som jag hade så hann jag träffa den sötnosen också!

i lördags så var det fullt upp hela dagen, låg kvar i sängen till elva och sen skickade daniel ett sms att han skulle hämta upp mig så vi kunde åka och kolla på när sofia tävlade.
efter tävlingen åkte vi runt och kollade på lite möbler, sen blev det raka vägen till s för att hämta upp honom. vi såg fast and furious (den nyaste) och den var riktigt bra måste jag säga.

idag har jag varit på akuten med linnéa hela dagen, kom dit kring 2 och kom hem för bara någon timme sen. eftersom att det här var andra gången hon gjorde illa foten så slutade det inte riktigt bra. hon kom till mig vid 12  tiden för att vi skulle ut och promenera. men så fort jag fick syn på foten så ringde jag direkt skjuts så vi tog oss till akuten på en gång. foten såg alltså inte alls bra ut, hennes ledband i foten har gått av, och det är en benflisa från foten som har låtsnat.

nu äre ensam mamma söker. hörs sen, PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0