29/10

-Linnéa

kassast på att uppdatera!

Tisdag
idag har jag då varit med min vän filippa. det blev först en sväng på stan, sen blev det en snabb fika hos mig. eftersom jag inte varit hos henne på över ett år åkte vi självklart till henne. där laga vi super god veggo mat! vi såg även på desperate housewives och kollade på bilder från när filippa var på peace&love i somars. kvällen avslutades med te& en lång pratstund om allt man missat på tiden man inte setts.

onsdag
igår träffade jag upp my&my som även är tränare för cheerleadingen. vi planerade allt som måste göras innan kurser, tävlingar och massa annat. vi alla tre kommer som sagt att åka på kurs i sthlm för att utbilda oss till cheerleading tränare. sen har vi även kontaktat ett tryckföretag som ska trycka vår logga för cheerleadingen på en del kläder. sen fick vi även reda på att vi ska tävla redan i slutet av februari...!!! det var verkligen inte vad vi hade räknat med. men det är bara att göra det bästa av situationen!
men till att börja med ska jag strax möta upp my för att scanna in några papper som måste fyllas i innan vi åker iväg på kursen.

torsdag
mina planer för idag är då först att möta upp de andra tränarna. sen blir det plugg oavsett om jag egentligen inte hinner, jag bara måste ta tid för det! senare ikväll ska jag träffa my&evelyn och vi ser vad vi hittar på för kul!

just det! min fot är nästan bra nu. svullnanden är nere, nu är den bara lite grön/gul/blå och lite öm. men jag har räknat med att kunna träna igen som vanligt på tisdag. tro det eller ej, men jag som är så envis har verkligen tagit det lungt denna gång efter skadan.


nä nu ska jag möta upp my. vi hörs snart igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0