cruising

- Frida
dagen idag började med att jag och linnéa vaknade upp vid tio tiden, och var fullt utvilade och överlycklig över det härliga vädret. jag packade ner dator e.tc (eftersom att jag skulle till mamma idag) sen promenerade vi till mammsen för en storstädning eftersom att jag fick finbesök idag av emmy!
emmy kom och plingade på dörren då klockan var drygt två, då körde vi hem linnéa hem till sig för att senare åka till min f.d praktikplats och vi tog även intersport när vi väl var där. efter intersport och hela köret så åkte vi till strömpilen, hittade en del snygga saker men kom endast hem med nytt shampoo & balsam + inpackning.

efter att ha besökt en massa butiker åkte jag direkt till s för att träffa honom lite. nu sitter jag i sängen och har precis ätit daimglass med apelsinbitar med emz. vi ska alldeles strax se på bonde söker fru på webben, det är faktiskt lite roligt att sitta och kolla på alla blyga söta bönder som är med. heeehe
med andra ord: det har varit en fullspäckad dag idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0