dumma fot

- Linnéa

det gick inte alls bra att sova inatt, läkaren hade sagt att jag skulle ligga högt med benet för att svullnaden skulle lägga sig, men det hjälpte inte alls.. jag fick så fruktansvärt ont under natten fast jag tog smärtstillande. jag låg och vred och vände mig, jag vaknade även flera gånger av smärtan.
jag trodde att foten skulle bli bättre men det ser inte så ut, nu har den även blivit blåsvart..



imorse blev det simning med frida, 15 längder sen gick det inte mer. blev mest simning med armarna eftersom benet inte riktigt orkade med. därefter blev det en runda på stan, det blev sakta med säkert för att benet skulle orka med.

nu ska jag fortsätta att prata med min bror som är hemma på besök med hunden. han hade planer för att flytta till finland! senare ikväll ska jag till frida för att ta det lungt och se någon film.
vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj den såg typ ut som min fot när ja bröt den... Men min va helt blå/svart under. hoppas den blir bra snart

2009-10-27 @ 16:59:39
URL: http://dixxon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0