godkväll!

-Linnéa
idag blev det en runda på stan med mina söta vänner my&evelyn! vi satte oss på ett fik och diskuterade kommande cheer tävlingar och resor med laget. vi funderar som sagt att åka en helg till sthlm för att umgås och ha kul! senare promenerade vi till mig, här gjorde vi inte mycket mer än att kolla på idol klipp hehe. duktig som jag har varit har jag idag även storstädat mitt rum!
nu har jag just ätit middag och väntar nu på att frida ska ringa!


party bruds från igår






jag vet inte huur många bilder som tog igår!
tro mig, det kommer fler!


vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jackan är från ellos, och klänningen från chique :)

2009-10-19 @ 12:38:03
URL: http://cheerleaderida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0