godnattt!

 - Linnéa

jag hann med allt som skulle hinnas med idag! jag, my och my lyckades i sista sekund skicka in anmälningsblanketterna för kursen i sthlm. vi kommer åka nästa fredag tiiidigt och kommer hem igen på söndag kväll! jag är riktigt taggad måste jag säga, utbildning + jag älskar sthlm, det kommer bli kanon! senare blev det stan för mig och my, my var på jakt efter vinterskor och lyckades till sist hittat ett par som var super fina! vi träffade även på en förredetta lagkamrat som vi pratade en hel del med! efter stan blev det hem snabbt för att slänga i mig lite mat för att sedan promenera till hillevi& filippa, där hade jag riktigt trevligt fast jag bara stannade en timme. nu ikväll har jag sett "seven pounds" med evelyn& my, suuper trevligt sällskap+ en kanon film, det kunde inte blivit mycket bättre!

v

nu hade jag tänkt sova så jag orkar mig upp imorgon! jag ska först på en aktivitetsdag sen blir det linda och gänget! vi hörs imorgon! godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0