h-h-h-a-a-a-c-k-k-k

- Frida
hackigt värre, gick det när jag och Hanna hade varit på besök på Linnéas träning. lite roligt, men samtidigt lite läskigt. tur att jag har en gullig bror som kunde ligga bakom henne hela vägen, så att inte bilen gav upp efter vägen!

näsan täpps igen mer och mer, men känner mig inte det minsta hängig just nu iaf. tur är väl det, har inte så stor lust att sitta och snora på en så stor 'föreställning'/fest som vi ska på, på lördag.
hörde lite planer inför nyårsafton idag, (jag vet, det är tidigt...) och det låter lockande, men jag har bara min arton års dag i tankarna, är så sjukt taggad så det finns nästan inga ord.

helgen efter det är det tänkt att åka till lycksele och träffa bästaste emmy+ gänget där. (har såklart med mina babes härifrån också!) det blir nog till att hyra en stuga, basta, umgås och sen ut på hotellet som är stooort i lycksele. blir nog bra det. men ska nog fokusera på något som kommer först; sthlm's resan och halloween, har mycket att se fram emot nu känner jag.

aja, nu ska jag nog se one tree hill innan läggdags, jobb imorgon.

pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0