helg..

- Linnéa

jag är ledsen för att jag varit dåligt på att uppdatera! jag hade bara tänkt berätta lite kort om min helg. i fredags blev det först idol med kikki, ida, milla och jenny. därefter drog vi på krogen, cover blub som hade premiär. vi hade det riktigt trevligt tills jag snubblade.. jag ramlade på foten som jag redan skadat en gång tidigare i somras. så kvällen för mej slutade efter det.. jag kunde inte gå så jag och baby åkte hem. lördagen spenaderade jag med baby. han plåstrade om mig, vi såg på "the notebook" och käkade ben&jerry's.

det var tänkt att jag och frida skulle och träna idag men när hon fick se min fot blev det akuten med detsamma. där fick vi sitta i ca 5 timmar. det visade sig att mitt ledband är avslitet och en flisa av foten är borta... det behövdes dock inte gipsas. jag fick däremot super starka smärtstillande.. konstigt nog sa läkaren att jag kan börja träna om 3 dagar igen;O

nu ska jag och frida se film. vi hörs imorgon!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0