I say don't when I need you so

-Linnéa

ikväll blev det filmkväll hos hanna. dock såg jag inte så mycket mer än halva filmen eftersom jag tittade bort direkt det hände lite otrevligheter. det blev någon skräckfilm som jag inte minns namnet på, men den dög. eftersom grabbarna var så sega på att ta sig till hanna så passade jag och hon på att städa upp i hennes rum, vi pysslade även med att klistra in lite foton i hennes fotoalbum. jag och hanna fördrev även tiden med att kolla in lite olika klipp och här har ni ett av dom. sick!
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5921835.ab
trevligt hade vi det iaf, tack alla för ikv!


looove

nu ska jag försöka sova
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0