I will always be there for you

- Frida
det känns som att varje dag i skolan är meningslös, jag vet inte varför. vi har korta dagar, långa sovmornar, är väl igentigen ingenting att klaga på men.. var som sagt och tränade imorse, känner redan att träningsvärken är påväg att komma. speciellt i armarna, kanske för att det är där jag absolut är minst tränad.

ikväll ska jag träffa sandra, var ett himla tag sen. vi kom fram till att det var någon gång mitt i sommarlovet vi sågs senast och ändring ska det bli på det. ska göra middag nu, så vi så fort som möjligt kan åka ner på stan. sandra är på jakt efter ett par stövlar, så jag följer mer än gärna med som smakråd.

när klockan närmar sig nio ska jag träffa linnéa, vi har ju trots allt ett program av oth vi bara måste se.

vi hörs senare! v


always.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0