'när jag hör din röst'

- Frida
har börjat läsa andra boken ur twilight- "när jag hör din röst". det blir mer och mer spänning i boken och jag tror att jag har läst närmare 70 sidor på bara en liten stund idag. visst är det skönt att ta det lugnt, men nu har jag precis klivit ur duschen, tagit på mig nya, rena fräscha kläder och ska bara sätta på mig en halsduk sen ska jag ut och promenera.

solen lyser ute, en aning kallt. men bättre att ha musik i öronen och gå ut och gå istället för att sitta inne en sån här dag, inte sant?

just det, fick precis veta att min mammas kusin ska vara med i körslaget ikväll, det är inte det programmet jag brukar följa varenda avsnitt men nu kanske det finns en anledning att kika ikväll iaf!

hörs senare! v


Följ min blogg med bloglovin Följ min blogg med bloglovin Följ min blogg med bloglovin

våran*

Kommentarer
Postat av: Terese

Nu följer jag dig, följer du mig?

2009-10-03 @ 16:26:41
URL: http://londonflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0