planering inför Sthlm

- Frida
förlåt för den dåliga uppdateringen idag, (kommer från både mig och linnéa). jag var hemma idag från jobbet, kände mig väldigt snuvig så tyckte inte att jag skulle utsätta personalen för att bli smittad av mig. ser kanske inte så bra ut utifrån heller, ifall jag går runt och snorar medans jag pratar med kunderna.

jag har varit hos Samme hela kvällen, har planerat litegrann inför resan, skrivit en lååång packlista också som ännu inte är klar. känner mig mer och mer förväntansfull, jag och Linnis har suttit och kollat upp hotellet på google och jag kan säga att det är mer än flott. Linnéa sitter och gråter floder här, när hon ser dessa bilder från hotellet. haha, stackars lilla gumman som får stanna här hemma..... 

menmen, nog om det- nu ska jag väl gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon.


 
pussss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0