redhead

- Frida
tidigare idag när jag skrev dom senaste inläggen hade jag bara tänkt att ta det lugnt idag. det blev inte riktigt så! jag började med att ta en dusch, sen ringde daniel och frågade en extra gång om jag skulle med och käka med han, janne & sofia. självklart gjorde jag det, när jag dessutom fick veta att dom skulle äta på great easten som jag tidigare inte har ätit på. åt som vanligt friterad kyckling med ris, sen en massa andra intressanta röror.

efter lunchen åkte vi vidare till barnens hus och provade lite peruket, kom hem med en knallröd peruk, med djävulshorn på. eftersom att det blir halloween fest imorgon (m. utklädnad) så var jag ju tvungen att dra till med någonting iaf. nu har jag precis kommit hem från angelica, blev inte så långvarig men en stund var jag iaf där. nu håller jag på med maten, blir ingenting avancerat idag men det får gå.

ikväll ska jag till samme och se lite idol, mysmys!


pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0