so lost

-Linnéa

igår hade en trevlig typ inflyttningsfest, jag har satt smeknamnet 95:an på han. (95 kilo som lyckades lyfta upp mig som tjejen i dirty dancing) super trevlig fest! festen höll drag tills sängen brast! vi satt redan sen tidigare 8 pers i en säng och då kommer en 9:onde grabb och slänger sig på sängen, rätt som det är brister sängen och den går rätt av, det måste berott på överbelastning!

festen fortsätter vidare dock inte med samma drag efter sängen gått sönder. jag hade sovit lite för lite den natten så jag somnade nästan på soffan mot kvällens slut.
jag, kaka och linda de ändra nyktra men vi hade super trevligt ändå!

bilder kommer upp senare!

nu ska jag strax in i duschen sen blir det bio!
jag valde bort krogen idag eftersom jag inte alls var sugen på det! så ist blir det bio "flickan som lekte med elden" men några underbara vänner!
vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: mukta sundin

ni är så himmla sööta:D kommentera gärna min blogg det uppskattar jag verkligen :D <333

2009-10-03 @ 23:02:38
URL: http://muktas.blogg.se/
Postat av: beautyandcrazy

kolla gärna in min blogg:)

2009-10-04 @ 01:23:22
URL: http://beautyandcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0