take me away..

-Linnéa

träningen gick bra. det är som sagt inget "bygg" för tillfället utan bara kondition, styrka och streatching. eftersom att jag börjar bli smått förkyld tog jag mig inte fullt ut. jag ska verkligen försöka ta mig till simhallen i helgen oavsett om jag inte har frida med mig(A), kan väl inte vara så farligt att träna själv, right(?)
imorgon är det helg, uuunderbart! dock är det lite mycket jag vill hinna med! hm, får se hur jag löser det! som alla mina kära vänner säger, ta en sak i taget!

miss u,

det kommer bli mer än underbart att vara borta hemifrån mesta dels av helgen!

det går att ignorera ett tag, skruva upp volymen på max men det håller inte i längden.

nä nu ska jag fortsätta läsa min bok!
vi hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: yess

hey babe :) jaa.. men passar så mkt bättre på måndag e ledig .. lär vara jätte seg efter resan sover ju på arlanda hela natten , vilket brukar gå si sådär ...

2009-10-16 @ 14:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0