tears are falling from my eyes

-Linnéa

igår blev det då bio, "flickan som lekte med elden". den bara måste ses! se först ettan om du inte sett den, "män som hatar kvinnor". filmen slutade dock lite mitt i, iofs är det en tredje film som ska komma! någon som vet när den kommer(?)

idag blev det ordentlig sovmorgon till klockan 1. jag försökte stiga upp 11 men somnade om och vaknade 1. kände mig dock inte alls utvilad när jag vaknade snarare tvärtom, jag ville inte alls stiga upp. jag fick en en sån där känsla att ligga kvar och aldrig stiga upp. linda som jag sov hos i natt fick tillslut upp mig och vi lagade lunch ihop. senare gick hon till sin träning och jag promenerade hem i det tråkiga höstvädret. 



nu ska jag snart träffa min underbara vän frida som verkligen förstår mig genom allt!
jag älskar er alla mina fina vänner!

vi hörs senare!

It's happened before, and I want you to know.
Sometimes words fails you..


Kommentarer
Postat av: Martina

till att börja med; vilken snygg bild på headern! :) Och den filmen är awesome! Jag har en videoblogg nu linnéa, mejla om du vill ha Adress, har lösenord tills vidare då inte vem som helst får se! :D / martina <3

2009-10-04 @ 20:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0