the one thing that I need

-Linnéa

tanken var att jag igår skulle träffa min vän kaka, men så blev det inte.. dum som jag var glömde jag min mobil hos frida så han fick inte tag i mig. så vi fick ist bestämma att försöka hinna träffas idag.
så min kväll igår spenderade jag med baby! vi såg på "drag me to hell", heller inte denna gång såg jag mycket av filmen hehe. därefter tog vi oss en promenad till viktor där han, hanna, anton, emanuel och ida fanns. där blev det en massa prat om alla fester som vill göras framöver! senare åkte jag och baby till han och vi sov där.
nu har jag just kommit ur duschen och ska snart möta upp frida för att träna.
vi hörs senare!



minnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0