where do I go from here, I'm so lost. shouldn't even be like this, shouldn't have to feel like this..

-Linnéa

som sagt så var jag ledig idag, hade endast utvecklingssamtal. så det blev en ordentlig sovmorgon! jag sov hos frida i natt, det behövdes verkligen med tanke på allt som går i mitt huvud just nu..

ikväll ska jag först ut och äta med några underbara vänner och senare blir det fest. är dock helt slut efter veckan så jag ska göra det till en lugn kväll!

nu ska jag ta mig en varm dusch så jag slipper frysa!
vi hörs senare 
                                                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0