You are my sweet dreams

- Linnéa

Idag blev det att stiga upp tidigt, kl 9 för att frida skulle möta upp sin kusin 10. det tog ett tag att vakna till ordentligt efter en sömn med starka smärtstillande, men det gick. mina planer för idag är att träffa min fina vän filippa som jag inte träffat på super länge. vi ska först ta oss en runda i stan sen blir det en sväng förbi mig. senare ska vi till filippa för att baka och laga middag!
nu hade jag tänkt äta lite frukost, sen ska jag knappa runt på olika hemsidor och se om jag hittar någon fin klänning till fridas B-day!
vi hörs senare idag
kram


Kommentarer
Postat av: alex

hör av dug när du ser det här:)

2009-10-27 @ 17:15:28
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0