13/9

-Linnéa

jag känner mig fortfarande kraslig utan ork.. som tur är har jag åtminstone fått lite plugg gjort, ska försöka göra bort resten så jag slipper tänka på det. 
imorgon är det måndag då ska jag och linda iväg och träna om jag känner mig bättre, annars blir det en lugn hemmakväll med te& boken "möss&människor". jag bara älskar den boken! jag vet inte hur många gånger jag skrattat när jag läst den. sist satt jag med naima i biblioteket då hon läst ut citat från boken, det slutade med att jag låg ner på golvet och skrattade så mycket att jag inte kunde sluta. jag brukar inte tycka att böcker är roliga men den är klart klockren rakt igenom!

nu ska jag fortsätta med plugget. vi hörs imorgon!
natti



could you give me your hand and keep me from loosing my grip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0