15 september

- Frida
tisdag morgon, eller morgon för mig iaf... hade sovmorgon till 12 idag, så det var riktigt skönt. igår var jag med evelina i princip hela kvällen, det var så längesen jag träffade henne så det behövdes.

nu har vi religion och vi håller på med vårat arbete om islam, vi ska snart ha en intevju med en muslim. det ska bli riktigt intressant! : )

idag är en hektisk dag, ska hinna med en himla massa. hoppas bara att vi får sluta tidigare på svenskan så blir det inte lika stressigt för min del. one tree hill & gossip girl kommer förhoppningsvis ut idag, så det längtar jag bara till att få se.


old pic, blond & allt juuu!

Kommentarer
Postat av: lillan

jäklar så fin bild frida! :)

2009-09-15 @ 15:20:55
URL: http://llilllemor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0